یونیفرم

خرید لباس فرم بیمارستان : اهمیت کیفیت و مقرون به صرفه بودن

خرید لباس فرم بیمارستان

امروزه خرید لباس فرم بیمارستان به امری ضروری و مهم برای کادر بیمارستان ها تبدیل شده است و با توجه به همه گیری که شاهد آن هستیم ، کیفیت و میزان حفاظتی که این یونیفرم ها ارائه می کنند باید در بالاترین حد ممکن باشد تا کادر درمان با کمترین درگیری با بیماری ها و باکتری ها بتوانند به کار خود در بیمارستان ها ادامه دهند. در ادامه این مطلب به اهمیت مقرون به صرفه بودن و کیفیت خرید لباس فرم بیمارستان ها می پردازیم با فرم ایران همراه باشید.

اهمیت خرید لباس فرم بیمارستان با کیفیت

یونیفرم های پزشکی با کیفیت نه تنها برای کارکنان شما ، بلکه برای بیماران و مراکز درمانی شما نیز مهم هستند. لباس های پزشکی باکیفیت نه تنها از پرسنل بیمارستان حفاظت می کند، بلکه این حفاظت شامل بیماران هم خواهد شد و امکانات شما را بهبود می بخشد. خرید لباس فرم بیمارستان باکیفیت برای کارکنان شما مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

حفاظت بیشتر از پرسنل

پرسنل مراکز پزشکی مانند قلب تپنده بیمارستان ها هستند و یونیفرم های باکیفیت می تواند به سهولت کار آن ها کمک بسیاری کند. بنابراین ، خرید لباس فرم بیمارستان حفاظتی برای کارمندان شما در برابر محیط کاری آنها است.

هنگامی که محیط حاوی باکتری ها، ویروس ها و مایعات بدن باشد، پوشیدن لباس هایی که به راحتی مواد را جذب و در خود نگه می دارد می تواند ترسناک باشد. مگر اینکه پرسنل بیمارستان یونیفرم های با کیفیتی داشته باشند که از آنها محافظت کند، خرید لباس فرم بیمارستان با کیفیت نه تنها کارایی، بلکه رضایت شغلی را نیز افزایش می دهد. هرچه پرسنل به یونیفرم خود اعتماد بیشتری داشته باشند، با اطمینان بیشتری وظایف خود را انجام خواهند داد.

افزایش اعتماد به نفس بیمار با خرید لباس فرم بیمارستان

در حرفه پزشکی، نوع لباسی که می پوشید یک شناسه محسوب می شود. معمولا یونیفرم های روپوش سفید آزمایشگاهی برای پزشک، اسکراب‌ها برای پرستار یا خدمتکار، خدمه تعمیر و نگهداری پیشنهاد می‌ شود. به همین ترتیب، کیفیت آن لباس‌ها نشان‌دهنده شایستگی و مهارت کارکنانی است که آن‌ها را پوشیده‌اند.

معمولا افراد با ظاهر بسیار تحت تاثیر قرار می گیرند به همین ترتیب، پرستار یا دکتری که لباس‌های نامناسب، لکه‌دار یا آسیب‌دیده می‌پوشد، وجهه مناسبی از خود نشان می‌دهد. هیچ یک از این لباس های آسیب دیده ، برای هیچ متخصص پزشکی مناسب نیست. فقط یونیفرم‌های با کیفیت که از طریق یک تولید کننده با تجربه تهیه شده‌اند، می‌توانند هر بار تناسب و ظاهر مناسب را تضمین کنند. بنابراین با خرید لباس فرم بیمارستان با کیفیت ، نه تنها هر بار به‌طور حرفه‌ای دیده می‌شوند، بلکه تمیز و بدون لکه یا آسیب خواهند بود.

آسایش و راحتی بیشتر پرسنل

مشاغل پزشکی می توانند استرس زا باشند. لباس فرم مناسب کار را کمی آسان تر می کند. لباس های فرم بیمارستانی ساخته شده از مواد ارزان قیمت می توانند روز بدی برای پرسنل رقم زنند. چروکیدگی یا احتباس عرق را به مشکلاتی که ممکن است پرسنل بیمارستان تجربه کنند اضافه کنید و خواهید دید که پرسنل تا جه حد می توانند در محیط بیمارستان با سختی روبرو شوند. مواد با کیفیت بالا دارای خواص عرق زدایی و مواد غیر ساینده هستند. این ویژگی ها می توانند تفاوت بزرگی در روند کاری پرسنل ایجاد کنند.

علاوه بر روپوش ، جیب های روپوش هم باید با کیفیت باشند که این موضوع باعث می شود ابزارها به راحتی در دسترس باشند. یونیفرم های با کیفیت پایین تر ممکن است جیب نازک تری داشته باشند. یونیفرم های با کیفیت بالاتر دو یا سه جیب خواهند داشت. اگر از ارزشی که جیب ها به جابجایی پرسنل اضافه می کنند مطمئن نیستید ، از آنها بپرسید !

خرید لباس فرم بیمارستان

یونیفرم های با کیفیت ظاهر بیمارستان را بهبود می بخشد

هیچ نماینده ای بهتر از افرادی که محیط کاری را به خوبی اداره می کنند وجود ندارد. اهمیت این موضوع برای صنعت پزشکی دو برابر می شود. از آنجایی که محصولی که ارائه می‌دهید ، سلامتی بیماران می باشد ، تحقق سلامتی ، به شایستگی و تمیزی پرسنل تناسب بسیاری دارد، فقط بهترین لباس‌ها می توانند این کار را انجام دهند. با یونیفرم های تمیز ، هرگز نگران متغیرهایی نخواهید بود که بر ظاهر پرسنل تأثیر می گذارد.

حس تعلق و ارتباط با خرید لباس فرم بیمارستان

یونیفرم در مراقبت های بهداشتی نیز می تواند به ایجاد حس تعلق کمک کند. خواه به اندازه احساس تعلق به حرفه و صنعت انتخابی آنها (مانند پرستار، دامپزشک، جراح و غیره) یا عمیق تر و خاص تر از شرکتی باشد که دیگران در آن کار می کنند، یک یونیفرم می تواند به پیوند و حس تعلق به کار کمک کند. یونیفرم ها باعث ایجاد حس روحیه تیمی و انسجام بین کارکنان می شود و همچنین باعث می شود که آنها احساس کنند با یکدیگر ارتباط بهتری می توانند داشته باشند. یونیفرم‌های با کیفیت و با طراحی مناسب همچنین می‌توانند به اعضای تیم اعتماد به نفس لازم را برای پاسخگویی به خواسته‌های سخت شغلی بدهند.

یونیفرم ها می توانند بازتاب دهنده اشخاص باشند

یک یونیفرم زیبا، مرتب و با ظاهر حرفه ای می تواند به بیماران اعتماد بیشتری بدهد. هر چیزی که باعث می‌شود کارکنان به‌هم ریخته، نامرتب یا شلخته به نظر برسند، اغلب بیماران را به سمت ایجاد اولین برداشت‌های منفی در ذهنشان سوق می‌دهد. به همین دلیل است که یونیفرم در مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است چرا که پای سلامتی افراد در میان خواهد بود ! تصویری که به خوبی از افراد ارائه می شود، باعث می شود که پوشنده در توانایی های خود مطمئن و شایسته به نظر برسد. همچنین حس قابل اعتمادی ایجاد می کند و باعث می شود بیمار از پرسنل حس بهتری دریافت کند.

سلسله مراتب و احترام با خرید لباس فرم بیمارستان با کیفیت

اگر هنگامی که به بیمارستان یا مرکز مراقبت های بهداشتی مراجعه کردید به کارکنان توجه کرده باشید ، ممکن است متوجه شوید که برخی از کارکنان لباس های متفاوتی به تن دارند. قبل از اینکه فکر کنید آنها یونیفرم ندارند (اگرچه ممکن است نداشته باشند!) ممکن است کدهای لباس متفاوتی برای نقش های مختلف در محیط بیمارستان داشته باشند. به عنوان مثال، همه افراد در بیمارستان از روپوش سفید استفاده نمی کنند. پرستاران به دلایل زیادی از روپوش های سفید استفاده می کنند، مانند:

راحتی – روپوش ها بسیار سبک هستند، به این معنی که پرستاران در هنگام حرکت در تمام شیفت ها بیش از حد عرق نخواهند کرد.

بهداشت – شستشوی روپوش ها بسیار آسان است و به عنوان یک پرستار، در هر شیفت کاری احتمال زیادی وجود دارد که نیاز به شستشوی روپوش و یا تعویض آن باشد.

جیب ها – تعداد زیاد جیب به این معنی است که پرستاران می توانند هر چیزی را که نیاز دارند با خود حمل کنند.

استفاده از روپوش ها همچنین به بیماران کمک می کند تا تشخیص دهند چه کسی در بیمارستان چه کاری انجام می دهد. اگر کسی روپوش نپوشد، احتمال زیادی وجود دارد که کارمند اداری یا مدیر یک بخش باشد. نپوشیدن روپوش نشان می دهد که آنها جایگاه متفاوتی در بیمارستان دارند.

شناسایی راحت تر

روپوش ها و یونیفرم ها به پرسنل بیمارستان کمک می کند که برجسته تر شوند. نیاز به یافتن پرسنل در یک محیط نسبتا شلوغ بدون لباس فرم کار سختی به نظر می رسد. داشتن یونیفرم، خواه یونیفرم اداری باشد یا اسکراب، به شما کمک می کند تا برای دیگران قابل شناسایی باشید. اگر بیمار به پرستار نیاز دارد، می داند که به دنبال روپوش سفید باشد. به طور مشابه، اگر یک پزشک نیاز به یافتن پرستاری برای مراقبت از بیمار داشته باشد، به راحتی قادر خواهد بود.

Related Posts