یونیفرم

قیمت لباس فرم اداری و مزایای آن ها !

قیمت لباس فرم اداری

امروزه بسیاری از کارفرماها و یا صاحبان اداره ها علاوه بر اینکه به دنبال بهره مندی از مزایای لباس های فرم اداری هستند به دنبال خرید این یونیفرم ها با قیمت کمتر هم هستند تا بتوانند با صرف هزینه های کمتری از مزایای بی نظیر لباس های فرم اداری استفاده کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به مزایا و قیمت لباس فرم اداری بپردازیم.

یونیفرم اداری و یا لباس فرم اداری چیست ؟

لباس های فرم معمولا لباس هایی با طراحی خاص برای موقعیت های مختلفی هستند که تعدادی از افراد آن ها را برای مزایای مختلفی در محل کار به تن می کنند و به هر لباس فرمی که در اداره ها مورد استفاده قرار بگیرد لباس فرم اداری گفته می شود. لباس های فرم اداری می توانند توسط هر نوع اداره ایی مورد استفاده قرار بگیرند و یا می توان متناسب با زمینه و سابقه فعالیتی اداره مورد نظر برای آن لباس فرم مناسب طراحی و تولید کرد.

مزیت های لباس فرم اداری

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها و اداره ها از لباس های فرم استفاده می کنند و به دنبال آن مزیت های بسیاری را شامل اداره و یا کسب و کار خود می کنند. در ادامه به تعدادی از این مزیت ها برای کسب و کار ها و اداره ها می پردازیم.

ایجاد تصویری جذاب از کسب و کار

همانطور که می دانیم ، امروزه متاسفانه و یا خوشبخانه ، بسیاری از افراد در نگاه اول ظاهر یکدیگر را مورد بررسی و یا حتی قضاوت قرار می دهند که می تواند جهت گیری هایی را متناسب با این قضاوت در ذهن افراد ایجاد کند ، بنابراین داشتن کارمندانی خوش پوش می تواند نگرانی شما در مورد این موضوع را بر طرف کند و در نگاه اول تصویری جذاب از اداره و یا کسب و کار شما در ذهن مراجعه کنندگان ایجاد کند. طبیعتا این تصویر می تواند باعث تداوم همکاری های بیشتر در مورد کسب و کارها و همچنین ایجاد رضایت بیشتر ارباب رجوع ها از اداره ها شود.

تبلیغات و بازاریابی غیر مستقیم

شاید زمانی که صحبت از بازاریابی و تبلیغات می شود ذهن ها بیشتر به سمت تبلیغات شهری مانند بیلبوردها برود اما در این بین انواع روش های تبلیغاتی دیگری وجود دارند که می توانند حتی به صورت غیر مستقیم اقدام به افزایش آگاهی از برند شما کنند که یکی از این روش های تبلیغاتی ، استفاده از لباس های فرم اداری است. هنگامی که کارمندان اداره شما و یا پرسنل شرکت شما از یک لباس و یا یونیفرم واحد برای کار درمحیط کاری استفاده می کنند ناخداگاه تصویری از شرکت و یا اداره شما ایجاد خواهد شد و این تصویر و در واقع تجربه بین افراد مختلف منتقل خواهد شد ! به این ترتیب می توان لباس های فرم را روشی غیر مستقیم برای بازاریابی و تبلیغات دانست.

محافظت از پرسنل

یکی دیگر از مزیت های مهم یونیفرم های اداری و یا رسمی ، محافظت از پرسنل در برابر خطرات می باشد. برای مثال پرسنل آتش نشانی با داشتن یونیفرم های ضدآتش می توانند جان افراد را نجات دهند و امکان آسیب به خود را تا حد ممکن پایین بیاورند. همچنین یونیفرم هایی که برای کار در ارتفاع در نظر گرفته می شود ، به متخصصان کار در ازتفاع کمک می کند تا بتوانند خطرات ناشی از سقوط احتمالی را کاهش داده و یا حتی به صفر برسانند. بنابراین می توان از یونیفرم ها برای محافظت بیشتر استفاده کرد.

همکاری بهتر و ایجاد حس همبستگی

ایجاد شدن حس همبستگی می تواند به ارتباط بین پرسنل شرکت ها و یا اداره ها کمک بسیاری کند و در ادامه آن می توان بازدهی بیشتری دریافت کرد. لباس های فرم اداری و رسمی به کارکنان شما کمک می کند تا بتوانند با ایجاد حس همبستگی بیشتر ، همکاری بهتری داشته باشند و این موضوع می تواند روند کاری را بسیار بهبود دهد که به طور کلی به پیشرفت شرکت و یا اداره کمک شایانی خواهد کرد.

قیمت لباس فرم اداری

قیمت لباس فرم اداری

امروزه لباس های فرم اداری در انواعی از رنگ ها ، طرح ها ، مواد ساخته شده و قیمت ها وجود دارند که این موضوع می تواند انتخاب لباس فرم مناسب برای شرکت و یا اداره ها چالش برانگیز کند. به طور کلی معیارهای نسبتا مهمی برای قیمت گذاری لباس های فرم اداری وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم و یا حتی غیر مستقیم بر قیمت نهایی کالا نقش داشته باشند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

کیفیت

معمولا کیفیت از مهمترین و اولین نکاتی است که کارفرماها برای خرید لباس فرم اداری به آن توجه می کنند. از آنجایی که معمولا کارفرماها تمایلی به دوباره خریدن لباس های فرم ندارند و معمولا به دنبال آن هستند که با یک بار هزینه کردن ، از مزایای مختلف لباس های فرم استفاده کنند ، کیفیت یونیفرم ها باید در بهترین حالت خود باشد تا نیازی به هزینه های اضافه و یا باز خرید لباس نباشد. یونیفرم ها می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند که هر کدام می تواند نقش مستقیمی بر قیمت کلی لباس داشته باشد ، اما از آنجایی که معمولا تنها یک بار این لباس ها طراحی می شوند ، انتخاب کیفیت بالا و مواد عالی می تواند تضمینی بر بهره مندی کامل از مزایای لباس های فرم باشد.

انتخاب طرح و قیمت لباس فرم اداری

مرحله طراحی از اولین مراحلی است که باید برای تولید لباس فرم خود از آن عبور کنید. طرح نهایی برای تولید یونیفرم می تواند پیشنهادی از طرف شما باشد و یا توسط طراحان ، طراحی شود. پیچیدگی طرح شما می تواند بر قیمت لباس فرم اداری تاثیر بگذارد و طبیعتا طرح های پیچیده تر می توانند هزینه بیشتری برای کارفرماها به دنبال داشته باشند ، اما معمولا انتخاب طرحی ساده تر برای لباس های فرم می تواند هم در هزینه ها صرفه جویی کند و هم جلوه بهتری به لباس فرم ارائه کند. علاوه بر این ها پیاده سازی طرح ها هم باید با استفاده از بهترین ماشین آلات و ابزارها انجام شود تا بهترین خروجی ممکن تولید شود.

سایز های انتخابی

بدون شک هرچقدر که پارچه بیشتری برای تولید یونیفرم شما مصرف شود ، هزینه آن هم بیشتر خواهد بود اما راه پیشنهادی و معمول تولید و طراحی یوینفرم ها ، سفارش یونیفرم به تعداد پرسنل به علاوه خرید تعدادی یونیفرم دیگر برای کارمندان آینده اداره و یا شرکت شماست. به این ترتیب در صورتی که برای یکی از لباس های فرم مشکلی پیش آید ، می توانید از یونیفرم های جایگزین استفاده کنید. به این ترتیب سایز انتخابی یونیفرم های انتخابی شما می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت لباس فرم اداری داشته باشد.

نتیجه گیری

در این مطلب به مزایا و قیمت لباس فرم اداری پرداختیم و با هم به این نتیجه رسیدیم که انتخاب هوشمندانه لباس فرم تا چه حد می تواند بر روند کاری اداره و یا شرکت شما تاثیرگذار باشد و چه عواملی می توانند بر قیمت لباس های فرم اثر مستقیم و غیر متسقیم داشته باشند. اما اگر هنوز هم در مورد تصمیم برای ساخت لباس فرم اداری دچار شک و تردید هستید ، می توانید با متخصصان و مشاوران فرم ایران در ارتباط باشید که می توانند تمامی اطلاعات لازم برای انتخاب طرح و تولید لباس فرم اداری را در اختیار شما قرار دهند.

Related Posts