Uncategorized

لباس فرم حراست – خرید به صورت آنلاین

خرید لباس حراست

لباس فرم حراست یکی از انواع لباس فرم در ایران بوده که مورد استفاده برای نیروهای حراستی و نگهبانان است. لباس حراست دارای ویژگیهای متفاوت و خاصی است که نمی توان این ویژگیها را در هر لباس فرمی مشاهده کرد.

لباس فرم حراست

لباس حراست به لباس فرم نگهبانی گفته می شود که شخص نگهبان هنگام مراقبت و نگهبانی، آن را بر تن می کند. لباسی که نیرو های حراستی بر تن می کنند، لباس فرم حراست نام دارد.

این لباس از نظر ظاهری تقریبا شبیه به لباس های نیروی انتظامی و پلیس راهور می باشد. این لباس ها باید از نظر وزنی، کمی سبک تر از حد انتظار باشند; تا عکس العمل نشان دادن های سریع توسط نگهبان و نیروی حراستی هنگام وقوع اتفاق و حادثه، سخت نباشد.

لباس فرم حراست

نیروی حراست و چالش های لباس فرم

امروزه اکثر شرکت ها و سازمان ها از وجود یک نیروی حراستی بهره می برند. بدون شک این نیروی حراستی نمی تواند هنگام انجام کار با لباس شخصی باشد. از این رو استفاده از لباس حراست برای شرکت ها و سازمان ها اجباری است.

از طرفی دیگر استفاده از لباس فرم اداری در ادارات و همچنین لباس حراست برای نیرو های حراستی باعث می شود تا آن شرکت یا اداره از نظم خاصی برخوردار باشد؛ زمانی که تمام اعضای یک شرکت و اداره از لباس کار و یونیفرم های مخصوص به خود استفاده کنند، هم حقوق مراجعه کننده و هم حقوق و حریم پرسنل حفظ خواهد شد.

لازم به ذکر است که نیروی حراستی فقط مسئولیت جلوگیری از دزدی و سرقت را بر عهده نخواهد داشت. یک نیروی حراستی ماهر و نگهبان حرفه ای، تمامی ورود و خروج های مشکوک و خارج از برنامه را زیر نظر دارد; تا در صورت بروز هر گونه مشکل، تمامی عوامل را بسنجد.

حتی در برخی از شرکت های حمل و نقل نیز ورود و خروج کالا ها و بررسی نوع کالا بر عهده نیروی حراستی می باشد؛ یک نیروی حراستی با تجربه، باید با تمامی تجهیزات امنیتی نظیر دوربین مدار بسته و تجهیزات مخابراتی مانند تلفن و بی سیم آشنا باشد و کارایی آن ها را بشناسد.

حتی کنترل باز یا بسته بودن درب و پنجره های اداره یا سازمان نیز بر عهده نیروی حراستی خواهد بود.

ویژگی های لباس فرم حراست

از آن جایی که نیروی حراستی باید تمامی این کار ها را انجام دهد، بدون شک انجام آن ها وقت گیر است. پس باید از لباس فرمی با ویژگی های مناسب استفاده کند.

برای مثال لباس حراست نباید ضخیم و کلفت باشد; که نیروی حراستی بعد از پوشیدن آن احساس گرما کند و بخواهد هر چه سریع تر این لباس را از تن خود جدا کند. ضخیم بودن جنس پارچه استفاده شده برای دوخت لباس حراست هم عامل مهمی است; چون باعث می شود بیماری و حساسیت های پوستی به سراغ نیروی حراستی برود و تمرکز کاری او را به شکل کامل بر هم بزند.

اندازه لباس حراستی نیز باید مناسب باشد. اگر به سایز لباس حراست در هنگام خرید دقت نشود، بدون شک احتمال ایجاد مشکلات زیاد خواهد بود. مثلا شخص کوتاه قدی قرار است لباس حراست را بر تن کند و مسئولیت حراست از اداره یا سازمان را بر عهده بگیرد.

بدون شک اگر سایز لباس بلند و بزرگ باشد، از نظر ظاهری جلوه بسیار بدی خواهد داشت. البته که تمرکز کاری نیروی حراستی نیز بر هم خواهد خورد. یکی دیگر از مشکلات مناسب نبودن سایز لباس کار و لباس حراست، راه رفتن نیروی حراستی خواهد بود.

به دلیل اینکه نیروی حراستی باید عکس العمل و واکنش های سریع و به موقعی انجام دهد; در صورتی که سایز لباس حراست نامناسب باشد، بدون شک مشکلات زیادی از قبیل راه رفتن و سرعت کم خواهد داشت.

لباس فرم حراست آبی

وزن لباس حراست نیز باید متناسب با شخص باشد. برای مثال لباس حراستی که وزن سنگینی دارد، نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. وزن سنگین لباس حراست باعث می شود تا سرعت شخص تا حد بسیار زیادی پایین بیاید. همین امر موجب می شود تا جلوگیری از وقوع حادثه و اتفاق و دستگیری سارق ( در صورت سرقت ) با سرعت بسیار کمتری انجام شود.

نکات مهم در زمان خرید

اگر رئیس یا مدیر شرکت یا سازمانی هستید و قصد دارید لباس فرم سازمانی یا لباس حراست برای اعضای شرکت یا سازمان خود خریداری کنید، می توانید بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

دقت به جنس و سایز در هنگام خرید لباس حراست یکی از مهم ترین عوامل در خرید می باشد. سعی کنید با توجه به سایز و اندام پرسنل و کارمندان شرکت خود، اقدام به خرید لباس فرم کنید; تا هنگام استفاده از آن ها به مشکل بر نخورید.

کیفیت و قیمت دو فاکتور بسیار مهم در خرید هر وسیله ای از جمله لباس فرم و لباس حراست می باشد. اگر بتوانید لباس حراست را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید، بدون شک سود کرده اید.

امروزه با وجود سایت های لباس فرم فروشی آنلاین، شما نیازی به وقت زیاد برای خرید این نوع لباس ها ندارید. در این سایت ها انواع لباس فرم و لباس کار موجود می باشد.

برای مثال لباس فرم سپاه و لباس فرم نظامی، لباس فرم مدارس برای دانش آموزان، لباس فرم کشتیرانی برای خدمه کشتی و ملوانان و ناخدا، لباس فرم رانندگان برای رانندگان مختلف مانند اتوبوسرانی، لباس فرم سازمانی برای کارمندان سازمان، لباس فرم کارگاهی برای کارگران کارگاه و دیگر لباس فرم مردانه و لباس فرم آقایان که در کشور ایران وجود دارند، در این سایت ها موجود می باشند. همین امر شما را از رفتن به مغازه و اتلاف وقت، بی نیاز می کند.

خرید اینترنتی لباس فرم حراست

امروزه بسیاری از تولیدی ها، سایت اینترنتی نیز دارند. یک سایت اینترنتی باعث می شود هم از نظر تعداد فروش آمارشان بالا تر برود. همچنین از نظر معروفیت و تبلیغات به آن ها کمک شود. داشتن سایت و خرید لباس فرم و حراست به صورت آنلاین باعث می شود تا شما از اتلاف وقت خود جلوگیری کنید. ضمنا باعث می شود از این کار آن ها حمایت کنید و به نوعی آن ها را تشویق کنید.

به طور کلی سایت های فروش لباس فرم برای خرید لباس حراست بهترین گزینه برای شما می باشند. شما می توانید با مراجعه به این سایت ها، لباس حراست عمومی را خریداری کنید.

اگر قصد دارید لباس حراست را با طراحی اختصاصی درخواست دهید، می توانید طرح مورد نظر خودتان را به این سایت ها ارسال کنید و با پرداخت هزینه اضافه تر، آن لباس را سفارش دهید.

دقت داشته باشید که برخی از سایت ها فقط در سطح شهر تهران سرویس می دهند و ارسال به خارج از تهران را ندارند. اما برخی دیگر لباس را به سراسر ایران ارسال می کنند.