Uncategorized

یونیفرم اداری چیست و چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

یونیفرم اداری

لباس اداری و یا یونیفرم اداری همواره یک شکل موثر در ارتباطات غیرکلامی بوده است در واقع داشتن یک ظاهر آراسته و شیک برای تمامی کارمندان یک اداره ، این امکان را به اداره و یا کسب و کار شما می دهد تا به راحتی در نگاه اول اطمینان و حرفه ای بودن را به مخاطبان خود منتقل کنید. به این ترتیب با یونیفرم های اداری می توانید از همان ابتدا ، مشتریان و تامین کنندگان خود را تحت تاثیر قرار داده و در ادامه مراجعه کنندگان بیشتری داشته باشید. به لطف یونیفرم های اداری ، کل تیم با حس یکنواختی و تعلق خاطر به کار خود ادامه می دهند ، که از نظر روانی احساس وحدت و انسجام بیشتری القاء می کند. در این مقاله به یونیفرم های اداری می پردازیم و شما را با دنیای جذاب لباس های اداری آشنا خواهیم کرد.

یونیفرم اداری کلاسیک: ظرافتی بی انتها !

یونیفرم های اداری کلاسیک توسط بسیاری از شرکت ها و اداره ها مورد استفاده قرار می گیرند و ظاهر زیبایی به کارمندان و شرکت ها ارائه می کنند. معمولا کلید واژه ظرافت از مهمترین نکاتی است که باید در مورد یونیفرم های اداری به آن توجه داشته باشید چرا که می تواند به راحتی بر ارباب رجوع ها تاثیر داشته باشد. بنابراین چه نوع لباس فرم هایی برای کسب و کار و یا شرکت خود انتخاب کنیم؟ در ادامه به چند راه حل برای لباس های اداری مردانه و زنانه می پردازیم.

برای یک ظاهر کلاسیک مردانه ، می توانید از یک کت و شلوار رسمی استفاده کنید که الهام بخش جدیت و قابلیت اطمینان خواهد بود. پیراهن به طور کلی با توجه به رنگ کت و شلوار می تواند سفید یا آبی روشن باشد. در مورد شلوار ، می توانید مدلی چین دار انتخاب کنید. اگر می خواهید جلوه ای رسمی تر داشته باشید ، می توانید از ترکیب شلوار چین دار با لباس مدل مربعی استفاده کنید ، که می تواند با یک کراوات یا پاپیون جلوه ایی بهتر ارائه کند.

در مورد یونیفرم زنانه ، لباس کار ایده آل برای یک شرکت متناسب با سنت ، می تواند کت و شلوار باشد که نماد برتری از جلوه کلاسیک گرایی ارائه می کند. این یونیفرم از پیراهن و دامن یا شلوار تشکیل شده است. شلوارها و یا دامن ها می توانند پوشش کامل تری برای آزادی عمل بیشتر داشته باشند و همچنین برای اطمینان از حداکثر ثبات و راحتی حتی برای کسانی که مجبورند ساعت های طولانی راه بروند یا بایستند – مانند پذیرش – کفش متناسب با کت و شلوار همیشه کفشی خواهد بود که کم ارتفاع با پاشنه ای پهن داشته باشد.

پنج مرحله مهم برای انتخاب لباس اداری مناسب برای تیم خود

1. وزن و دوام پارچه مورد نیاز برای یونیفرم اداری خود را انتخاب کنید

2. رنگ و سبک پوشیدن لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید

3. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یونیفرم شما قابل شستشو باشد و یا خیر

4. برای ساخت و طراحی یونیفرم اداری شرکت و یا اداره خود تا حد ممکن زمان بیشتری اختصاص دهید تا کیفیت خروجی یونیفرم ها در حد عالی باشد.

5. تامین کننده خود را با دقت انتخاب کنید. مراجع را دریافت کنید و در مورد تجربه آنها در زمینه تهیه یونیفرم های شرکتی و لباس کارکنان پرس و جو کنید.

انتخاب پارچه مناسب برای یونیفرم اداری شرکت

بدون پارچه عالی نمی توانید یونیفرم اداری عالی بسازید. نخ های مرغوب ، متراکم و مطابق با استانداردهای روز در صنعت بافت و خیاطی می تواند انتخاب عالی برای شرکت شما باشد. علاوه بر این ، باید پارچه مورد نظر انتخابی شما آزمایش های لازم در محل کار واقعی را گذرانده باشد که می تواند تضمینی برای شروع کار شما با یونیفرم های اداری جدید باشد.

ممکن است این موضوع ساده به نظر برسد ، اما بسیاری از تامین کنندگان لباس اداری موارد گفته شده را انجام نمی دهند و ترجیح می دهند از پارچه های ارزان تر استفاده کنند که طبیعتا کیفیت کار بسیار پایین تر خواهد بود و نیاز به طراحی و ساخت مجدد یونیفرم اداری خواهد بود.

چرا باید از پارچه هایی با کیفیت برای لباس های اداری استفاده کنیم ؟

  • کارایی
  • بهبود چین و چروک ها
  • مقاومت بیشتر در برابر سایش
  • افزایش راحتی
  • انباشت کمتر
  • ظاهر زیبا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارچه های مجموعه فرم ایران می توانید با ما تماس بگیرید یا از تامین کننده لباس حرفه ای محلی خود مشاوره بگیرید.

یونیفرم اداری

چرا شرکت ها سیاست های مربوط به پوشش لباس اختصاصی دارند؟

در دفاتری که کارکنان اغلب با مشتریان و ارباب رجوع ها در ارتباط هستند ، داشتن یونیفرم اختصاصی می تواند به شرکت کمک کند تا تصویر حرفه ای خاصی را ارائه دهد. برخی از شرکت ها همچنین معتقدند که داشتن یک لباس فرم اختصاصی می تواند حس حرفه ای بودن در شرکت را افزایش دهد. برخی دیگر نیز به دلایل ایمنی پوشیدن لباس فرم را ضروری می دانند. برای مثال در برخی از محل های کار ، مانند کارخانه ها یا مطب های پزشکی ، کفش های باز و لباس های گشاد یا جواهرات می تواند خطرناک باشد.

در هر صورت ، اگر شرکت شما دارای یونیفرم اختصاصی لباس است ، باید آن را رعایت کنید. همچنین شما باید یک کپی از قوانین را در حین استخدام دریافت کرده باشید. اگر نه ، از نماینده منابع انسانی خود بپرسید که کجا می توانید آنها را پیدا کنید و مطمئن شوید که آنها را خوانده و درک کرده اید.

یونیفرم اداری رسمی چیست؟

این نوع لباس ، گاهی اوقات به عنوان لباس اتاق هیئت مدیره شناخته می شود ، این یونیفرم رسمی ترین لباس لباس محل کار است – همان چیزی که ممکن است در یک شرکت حقوقی یا شرکت خدمات مالی ببینید. برای مردان ، لباس تجارت رسمی به معنی کت و شلوارهایی با رنگ تیره ، با پیراهن و کراوات محافظه کار و کفش های آکسفورد قهوه ای یا مشکی است. زنان می توانند دامن یا شلوار با پیراهن یا بلوز ، جوراب شلواری و لوازم جانبی مانند گوشواره های مروارید و ساعت سنتی بپوشند.

یونیفرم هوشمند چیست؟

این یونیفرم یک مرحله از تجارت رسمی فاصله دارد ، اما هنوز هم بسیار محافظه کار است. به طور معمول ، معمولا زمانی که از این نوع یونیفرم های اداری صحبت می شود مردان باید کت و شلوار یا شلوارهای مجلسی با پیراهن یقه دار ، ژاکت و کفش آکسفورد بپوشند. زنان هم می توانند دامن یا شلوار مناسب ، یک بلوز یا پیراهن ، یک ژاکت یا ژاکت کش دار ، شلوار بسته را انتخاب کنند.

لباس غیر رسمی کسب و کار چیست؟

معمولا لباس غیر رسمی کسب و کار به معنی پیراهن و شلوار یقه دار برای مردان است ، با ژاکت پلوور یا ژاکت ورزشی و کفش آکسفورد. معمولا به کراوات نیازی نیست ، اما به هر حال برخی از مردان ترجیح می دهند از کراوات هم استفاده کنند. برای زنان ، دامن و شلوار مناسب ، با بلوز یا پیراهن ، کفش های تخت انتخاب های مناسبی هستند.