Uncategorized

یونیفرم اداری مردانه چیست و چرا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؟

یونیفرم اداری مردانه

برای یافتن یونیفرم اداری مردانه مناسب برای کارکنان خود باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و اولویت بندی های اختصاصی برای خود داشته باشید و همچنین در نظر داشته باشید که کدام ویژگی ها برای ماهیت کار آنها مهمتر خواهد بود. خبر خوب این است که در مورد سفارشی کردن لباس های اداری شرکت شما مجموعه ای بی پایان از گزینه ها وجود دارد. در ادامه این مطلب به نکات قابل توجه در مورد یونیفرم اداری مردانه می پردازیم.

اهمیت انتخاب جنس پارچه برای یونیفرم اداری مردانه

هنگام انتخاب لباس فرم برای کارکنان خود ، درجه حرارت شرکت و یا اداره خود را در نظر بگیرید. شما به دنبال آن هستید که کارکنان شما لباس های فرم راحتی داشته باشند تا بتوانند بهره وری بالایی در محیط کاری داشته باشند. اگر دمای اتاق کار شما 72 درجه باشد ، لباس های یکدست که از مواد سبک ، مانند پنبه ساخته شده اند انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

اگر این درجه حرارت برای برخی از کارمندان کمی بیش از حد سرد باشد ، همیشه می توانید به آنها این امکان را بدهید که لایه دوم را به یونیفرم اداری مردانه خود اضافه کنند که این لایه می تواند ژاکت پشمی یا یک کت شلوار سفارشی که برای کارمندان خود تهیه می کنید ، باشد. مزیت اضافی ارائه لایه دوم این است که می توانید طرح را سفارشی کرده و نام و نشان شرکت خود و همچنین نام کارمند را به آن اضافه کنید. اگر محیط دفتر شما به شدت دمای پایینی دارد ، می توانید از یونیفرم های اداری مردانه زخیم تر استفاده کنید.

به کارمندان خود گزینه های مختلفی ارائه کنید

برخی از روزها ممکن است کارکنان شما احساس کنند که با پوشیدن شلوار در دفترمی توانند بازدهی بالاتری داشته باشند و یا روزهای دیگر ، ممکن است با لباس های تجاری سفارشی حس بهتری داشته باشند. در هر صورت ، ایده بدی نیست که در مورد پیراهن ها و پیراهن های سفارشی شرکت چند گزینه ارائه کنید. علاوه بر این ، هنگامی که کارکنان شما چند لباس یکنواخت در دست دارند ، این کار را برای آنها راحت تر می کند تا با لباس های جدید سر کار بروند و دیگر نیازی به شستشوی روزانه یونیفرم های اداری مردانه نخواهد بود.

و اما برای کسانی که به دنبال سبک های غیر متعارف تری هستند

اگر در گذشته برای کار در دفتر لازم بود که یک سبک کلاسیک اتخاذ شود ، در سالهای اخیر بسیاری از شرکتها تصمیم گرفته اند به سمت سبک تجاری گاه به گاه و یا غیر رسمی بروند. منظور ما از این اصطلاح ، لباس پوشیدن زیبا و در عین حال بی سر و صدا است که کاملاً ترکیبی از سبک بودن را با حداکثر راحتی ترکیب می کند. لباسها امروزه بیشتر به زندگی روزمره مرتبط هستند تا به سنت. این سبکی است که بیش از هر چیز توسط استارت آپ هایی که از ایده های یک تیم جوان و پویا نشات گرفته اند ، توسط شرکت هایی که با خلاقیت کار می کنند و شرکت هایی که نوآوری را به ارزش اصلی خود تبدیل کرده اند ، اتخاذ شده است. بنابراین استفاده از سبک های غیر متعارف می تواند نوآوری های خاصی به دنبال داشته باشد.

انتخاب یونیفرم اداری مردانه

برای مردان ، می توانید بر سادگی تمرکز کنید: برای مثال در تابستان می توان از ترکیب تیشرت های زیر کت ، شلوار و کاپشن با برش ورزشی استفاده کرد و یا در زمستان ، یک ژاکت نرم پشمی یا پنبه ای به پیراهن اضافه می شود. در تابستان ، اگر علاقه ایی به استفاده از کت ندارید ، پیراهن رسمی نخی می تواند گزینه مناسبی باشد. به طور کلی ، سبک تجاری معمولی شامل کراوات نمی شود ، اگرچه اگر با بافت های خاص یا عناصری که پالت و لوگوی شرکت را به یاد می آورند ترکیب شود ، می توان آن را پذیرفت.

یکی از ویژگی های لباس فرم که توسط کسانی که از سبک تجاری معمولی استفاده می کنند بسیار مورد استقبال قرار می گیرد ، مطمئناً سبک شکسته است که با هماهنگی کلاسیک مخالف است: کت و شلوارهای شکسته ، در واقع ، یک ژاکت یا بلوز را با شلوار با پارچه ها و رنگ های مختلف ترکیب می کنند. می توانید از این روش استفاده کنید تا تضاد دلپذیری ایجاد کنید و نتیجه مدرن و پویایی داشته باشید که توجه ارباب رجوع را به خود جلب می کند.

یونیفرم اداری مردانه

چگونه می توان یونیفرم اداری مردانه مناسب تری انتخاب کرد ؟

استفاده از رنگ آبی برای هر دو سبک کلاسیک و تجاری گاه به گاه ، امکان افزایش و سفارشی کردن لباس با استفاده از لوازم جانبی و ویژگی های خاص را افزایش می دهد. این امر باعث تمایز شرکت شما در بازار می شود و به کارکنان این فرصت را می دهد که کمی جسارت کنند ، در حالی که یکنواختی و سازگاری با ارزشهای دنبال شده توسط تجارت را حفظ می کند.

بنابراین ، در مد اداری ، می توان با سایه های لباس بازی کرد. به طور کلی ، در ایران فرم سعی می کنیم از رنگ های روشن ، بیشتر از رنگ های تیره تر استفاده کنیم. برای سبک کمی کمتر کلاسیک ، می توانید سایه های خنثی و رنگهای پاستلی ، مانند بژ را انتخاب کنید که در سالهای اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

و اما لوازم جانبی یونیفرم ها

لوازم جانبی یونیفرم ها عناصری هستند که بیشتر از همه باعث افزایش جذابیت لباس می شوند و رنگ شرکت را به یاد مخاطبان می آورند. یکی از لوازم جانبی که خانم ها آن را بسیار دوست دارند ، روسری است که به لطف روش های مختلف گره زدن آن ، جلوه شخصی بیشتری روی لباس کار ایجاد می کند. علاوه بر این ، کیف کار ، که برای حمل قلم و اسناد در سفر مفید است ، می تواند اندازه ها و پارچه های مختلفی داشته باشد و جلوه خاصی به کارمندان ارائه کند. معمولا یک کیف چرمی می تواند مترادف با حرفه ای بودن باشد. در نهایت ، پین ها همچنین می توانند برای تزئین لباس و حفظ ارزشهای شرکت استفاده شوند به این ترتیب پین ها روی پارچه کاپشن چسبانده شده و بلافاصله توجه طرف مقابل را جلب کرده و به رنگ و نشان شرکت اشاره می کنند.

یونیفرم اداری مردانه : سرمایه گذاری بلند مدت !

خرید لباس مقرون به صرفه در مورد لباس فرم وسوسه انگیز است ، به خصوص اگر مجبور باشید برای بسیاری از کارکنان لباس فرم تهیه کنید. با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید که در برخی موارد ، یک گزینه ظاهرا مقرون به صرفه می تواند منجر به کاهش ارزش و کیفیت لباس شود. در کوتاه مدت ، خرید ارزان ترین گزینه جذاب است ؛ اما در دراز مدت ، این لباس ها می توانند سریعتر فرسوده شوند و شما را مجبور خواهند کرد لباس جدیدی بخرید. در مورد خرید یونیفرم های اداری مردانه با کیفیت ممکن است هزینه اولیه بیشتر از آن چیزی باشد که برنامه ریزی کرده اید ، اما لباس فرم بیشتر دوام می آورد و به طور کلی در هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

به تصویر و نام تجاری شرکت خود فکر کنید

لباس فرم هایی که برای کارمندان خود انتخاب می کنید نشان دهنده تصویر شرکت شما است. به هر حال ، این لباس ها بخش مهمی از نام تجاری شما هستند ، به ویژه اگر کارکنان شما در معرض دید عموم قرار دارند. شما چه نوع شرکتی هستید؟ آیا شما یک آژانس بازاریابی جوان و شیک هستید ؟ روی لباس های درخشان و شیک سرمایه گذاری کنید. آیا شرکتی دارید که تصویری جدی تر و سنتی تر به تصویر می کشد؟ لباسهای کلاسیک و حرفه ای را در رنگهای کلاسیک تر انتخاب کنید. هر تصمیمی که در مورد یونیفرم اداری مردانه بگیرید ، به خاطر داشته باشید که لباس های کارکنان شما بخش مهمی از هویت برند شما خواهند بود.