یونیفرم

خرید لباس فرم اداری : اداره ایی یکپارچه تر !

خرید لباس فرم اداری

مدیران اداره ها و ارگان های مختلف در مورد نوع پوشش کارمندان خود گزینه های گوناگونی در اختیار دارند و به این ترتیب می توانند هم محیطی دوستانه ایجاد کنند و هم نظر مراجعه کنندگان را با محیطی یکپارچه و منظم جلب کنند. همه این پالس های مثبت به علاوه نکات مثبتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد می توانند با کمک خرید لباس فرم اداری محقق شوند بنابراین با ادامه این مطلب با فرم ایران همراه باشید.

انتخابی هوشمندانه !

بسیاری از مدیران اداره ها و ارگان ها در وهله اول تصمیم گیری در مورد خرید یا نخریدن لباس فرم اداری را تصمیمی سخت می بینند چرا که انتخاب آن ها می تواند تاثیر مستقیمی بر عملکرد و تصویری که در ذهن ارباب رجوع ها ایجاد می شود داشته باشد. به این ترتیب شاید شما مدیر یک مجموعه از رستوران های زنجیره ایی باشید که به دنبال افزایش فروش و خرید محصولات خود از جانب مصرف کنندگان هستید ، اگر تصمیم بگیرید که کارکنان شما لباس فرم در محیط کاری بر تن داشته باشند ، این تصمیم می تواند تاثیر بسیاری بر مارکتینگ و بازاریابی شما به صورت مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد و به همین راحتی می توانید تصویری از کسب وکار خود را بر ذهن مراجعه کنندگان ثبت کنید !

مارکتینگ با خرید لباس فرم اداری

همانطور که اشاره کردیم ، یکی از مهمترین تاثرات استفاده از لباس های فرم اداری ، مارکتینگ مستقیم و غیر مستقیمی است که توسط کارمندان شما ایجاد می شود. امروزه ایجاد تصویری از برند می تواند فروش چندین برابری برای کسب و کار شما به دنبال داشته باشد و به این ترتیب کسب و کارها معمولا ماهانه و سالیانه مبالغ زیادی برای مباحث بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ صرف می کنند که با خرید لباس فرم اداری می توانید علاوه بر بازاریابی ، از مزایای دیگری هم بهره مند شوید که در ادامه به برخی آن ها اشاره می کنیم.

مزایای خرید لباس فرم اداری

تفاوت بسیاری می تواند بین انتخاب به پوشیدن لباس فرم کارمندان و نپوشیدن آن ها برای کسب و کارها و صاحبان برندها ایجاد شود و این تفاوت می تواند حتی باعث کاهش و یا افزایش فروش و یا حتی موفقیت و یا عدم موفقیت یک برند و یا کسب و کار شود.

برندسازی

یکی از اولین و مهمترین تفاوت هایی که خرید لباس فرم اداری می تواند برای روند پیشرفت کسب و کار شما ایجاد کند ، برندسازی می باشد. به طور کلی برندسازی به مجموعه ایی از کارها و یا استراتژی ها گفته می شود که به دنبال آن کسب و کارها ، بیشتر دیده شدن را معیار و یا هدف اصلی خود قرار می دهند ، به این ترتیب می توانند کسب وکار خود را به یک برند و یا تجارت فراگیر تبدیل کنند که به دنبال آن سودهای بسیاری متوجه کسب و کار خواهد بود.

یکی از راه های برندسازی موفق ، خرید لباس فرم اداری است که به کارکنان شما کمک می کند تا بتوانند به صورت غیر مستقیم تصویری از برند شما ایجاد کنند. برای مثال فرض کنید که مراجعه کننده ایی برای دریافت خدمات از اداره و یا کسب و کار شما وارد محیط کاری شما می شود. اگر این مراجعه کننده با کارکنانی شیک پوش مواجه شود که همگی از این نوع لباس شیک استفاده می کنند ، در همان چند ثانیه برخورد با کارکنان ، تصویری مثبت از کسب و کار شما در ذهن فرد ایجاد می شود که به دنبال آن می توانید منتظر تعریف و تمجید های فرد مورد نظر نزد دوستان و آشنایان و سایر افراد باشید که چیزی جز برندسازی برای کسب و کار شما و یا افزایش احترام برای اداره شما به همراه نخواهد داشت و به این ترتیب افراد باز هم به دنبال کار کردن و یا دریافت خدمات از شرکت و یا اداره شما خواهند بود !

خرید لباس فرم اداری

افزایش راندمان کسب و کار با خرید لباس فرم اداری

برای درک بهتر این مورد یعنی افزایش راندمان کسب و کار و یا اداره با خرید لباس فرم اداری با هم مثالی دیگر را بررسی میکنیم. فرض کنیم که سرمایه گذار و یا فردی به دنبال شریک شدن در تجارت شما باشد. زمانی که این شخص به محیط کاری شما مراجعه می کند اگر با کارکنانی مواجه شود که لباس های غیر رسمی به تن داشته باشند و یا با تی شرت در محل کار خود حضور داشته باشند ، طبیعتا نمی تواند کسب و کار شما را جدی گرفته و یا با شما همکاری داشته باشد ! معمولا حتی کسب و کارها هم در وهله اول با ظاهر کسب و کار قضاوت می شوند و اگر نتوانید نظر افراد را در نگاه اول جلب کنید ، شانس شما برای افزایش روند پیشرفت کمتر خواهد بود !

تشخیص بهتر همکار و ارباب رجوع

در محیط های کاری که تعداد کارمندان و پرسنل اداره ها و یا شرکت ها نسبتا زیاد باشد ، تشخیص ارباب رجوع از همکار می تواند کاری سخت و وقت گیر برای هم ارباب رجوع و هم پرسنل باشد. این مشکل به راحتی با خرید لباس فرم اداری برای پرسنل اداره و یا شرکت قابل حل خواهد بود و افراد حاضر در محبط کاری می توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به این ترتیب کارها با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. علاوه بر این ها مسئله مهم دیگر چشم و هم چشمی است که با لباس فرم حل می شود و دیگر کارمندان به دنبال صرف وقت و هزینه برای انتخاب لباس روزانه نخواهند بود !

انتخاب رنگ و خرید لباس فرم اداری

رنگ ها از نیروی بسیاری برای برندینگ و بازاریابی برخوردار هستند. همانند انتخاب رنگ برای لوگوی شرکت ، انتخاب رنگ برای لباس فرم هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای مثال اگر کسب و کار شما محیطی پر جنب و جوش دارد ، انتخاب لباس فرمی مناسب می تواند این حس منحصر به فرد را از کارمندان به مراجعه کنندگان هم منتقل کند و این موضوع دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن هستید ! به این ترتیب می توانید با کنترل هیجانات و انرژی در محیط کاری خود به برندسازی موفق تر برای اداره و یا شرکت مورد نظر کمک کنید.

تاثیر مستقیم بر مراجعه کنندگان

یکی از دیگر نکات مهم برای انتخاب لباس فرم و یا انتخاب به پوشیدن آن توسط کارمندان ، تاثیر مستقیمی است که این موضوع بر مراجعه کنندگان شما دارد ! بنابراین اگر انتخاب شما برای پوشیدن لباس فرم اداری توسط کارکنان بوده باشد و لباس فرم انتخابی شما از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد ، می توانند تاثیرات بسیار بدی بر مراجعه کنندگان شما داشته باشد و این موضوع می تواند حتی باعث دلسردی مراجعه کنندگان برای ادامه همکاری با کسب و کار شما شود.

نتیجه گیری

می توان با این توضیحات به این نتیجه رسید که یونیفرم می تواند منعکس کننده هویت کسب و کار و یا اداره شما باشد که هر چقدر به این موضوع اهمیت بیشتری بدهید ، می توانید به دنبال آن شاهد افزایش راندمان و به طور کلی از مزیت های بسیاری مفید خرید لباس فرم اداری برای کسب و کار و یا اداره خود بهره مند شوید. اگر به دنبال خرید لباس فرم اداری هستید ، می توانید قبل از خرید از مشاوران مجرب فرم ایران بهره مند شوید که در تمامی مراحل طراحی تا تولید لباس های فرم همراه شما هستند.

Related Posts